Blog

Oslava 70. narodenín profesora Georgea Jelineka

(v originále vyšlo 3. februára 2024)

george20jelinek20birthday

Oslava 70. narodenín

Pri príležitosti tohto míľnika George vytvoril finančnú zbierku, a dúfa, že sa mu podarí vyzbierať 2 000 libier pre Overcoming MS. Povedal:

“Tento rok mám 70 rokov. Keď mi pred 25 rokmi diagnostikovali SM, mal som pocit, že dosiahnuť vek 70 rokov v dobrej kondícii a zdraví nebude ani zďaleka možné. Ale som tu! Cítim obrovskú vďačnosť. Vedcom, ktorí mi poskytli výskum, aby som sa sem dostal, našej komunite ľudí, ktorých spoločný duch ma povzbudzoval a podporoval v ťažkých chvíľach, a najmä charitatívnej organizácii Overcoming MS, ktorú založila Linda Bloomová v roku 2012, aby sa posolstvo Zotavovacieho programu OMS o nádeji dostalo ku všetkým, ktorým bola diagnostikovaná SM.”

Ak sa chcete pridať k oslave Georgeových narodenín, navštívte jeho stránku JustGiving, kde môžete prispieť a zanechať svoj osobný odkaz! (odkaz nižšie)

George vytvoril Zotavovací program pre  prekonanie SM

Zotavovací program OMS vznikol v roku 1999, keď sa George rozhodol manažovať svoje zdravie prostredníctvom zmeny životného štýlu a liekov. Po dôkladnom prieskume sa v roku 2000 podelil o svoj program, ktorý dodnes ovplyvňuje prácu organizácie Overcoming MS. Georgeovo odhodlanie ho viedlo k napísaniu niekoľkých kníh, uskutočneniu výskumu a organizovaniu osobných stretnutí s ľuďmi. Po desiatich rokoch bez príznakov sklerózy multiplex vydal knihu “Roztrúsená skleróza: Sprievodca uzdravením založený na dôkazoch”.

V roku 2012 Linda Bloomová, ktorá mala SM a inšpirovala sa Zotavovacím programom, založila charitatívnu organizáciu Overcoming SM. Jej cieľom bolo rozšíriť podporu a nádej aj na ostatných, ktorí bojujú s SM. Povedala:

“Keď som bola na charitatívnej akcii, začala som sa zaujímať o to, či ľudia v Spojenom kráľovstve vedia o profesorovi Jelínkovi a prístupe Overcoming MS. Uvedomila som si, že hoci ide o dobre zavedený prístup k manažmentu SM v Austrálii a na Novom Zélande, v Spojenom kráľovstve o ňom nikto nepočul. Preto som cítila povinnosť podeliť sa o informácie o prístupe Overcoming MS. Na začiatku som bola len ja s nápadom šíriť posolstvo a zvyšovať povedomie o tom, ako môžu zmeny životného štýlu pozitívne zmeniť život ľudí s SM. Bol to jeden rozhovor za druhým.”

Nádej po diagnostikovaní SM

Prostredníctvom Zotavovacieho programu OMS dal George nádej tisícom ľudí s SM, že môžu opäť prevziať kontrolu nad svojím zdravím a žiť s SM dobre.

Tu sú vyjadrenia niektorých členov komunity o vplyve na nich:

“Odporúčania OMS dodržiavam od roku 2015, keď mi bola diagnostikovaná SM! Som naozaj vďačný tomuto programu za to, že mi vrátil život.”

“Roztrúsenú sklerózu mi diagnostikovali pred štyrmi rokmi a veľmi skoro som našla Zotavovací program OMS. Odvtedy som nemala žiadne nové príznaky, žiadne relapsy a moje lézie sa po dvoch rokoch zmenšili. Zlepšila sa aj únava.

Okrem toho mi Overcoming MS dalo nádej, cieľ a pocit skutočnej viery, že SM nebude vládnuť môjmu životu.”

Podpora Georgeovej zbierky

Finančným príspevkom na Georgeovu narodeninovú zbierku nám pomôžete dať nádej ďalším ľuďom s SM, spojíte ich s podobne zmýšľajúcimi ľuďmi a pomôžete im urobiť zmeny, pri ktorých sa im s SM bude žiť dobre.

“Veľmi dobre si uvedomujem, že nie každý, komu diagnostikovali SM, má podobný príbeh [ako ja]. Dúfam však, že tým, že mi pomôžete osláviť moju sedemdesiatku podporou charitatívnej organizácie, zabezpečíte, aby sa naše posolstvo dostalo ku všetkým, ktorí ho potrebujú počuť… Veríme, že im to dá reálnu šancu zistiť, ako ja, že prekonať SM je možné!”

Oslávte Georgove narodeniny tým, že kliknete tu!

Pridaj komentár